شکوفه بهار

تلاطم...

1391/10/3 17:35
نویسنده : بهار
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

زندگي من پر از روزهاي پر تلاطمي است که انگار قرار نيست موجهاي آن آرام گيرند...

هرروز تغيير، هرروز اتفاق جديد هرروز فکرهاي بيهوده و بي اثر... نميدانم چه بگويم ياد حرف دوستم ميفتم که ميگفت همه در زندگي از سوي خدا امتحان ميشوند و تو امتحان هايي که پشت سر ميگذاري بسيار سخت است...

کاهش حرف دلم را ميتوانستم براي همه بگويم...

کاهش خداوند قدرت گذر از اين امتحان را هم به من ميداد...شايد نه، که حتما خداوند اگر ز حکمت ببندد دري...به رحمت گشايد در ديگري

عزيز مهربانم...عاشقانه ميگويم بهار را از امتحانهايت سربلند بيرون آور...

مسير درست را خودت در پيش رويم گذار و توانايي شناخت راه و تصميم درست را در من قرار بده...

پسندها (1)

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 21:01
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه بهار می باشد