شکوفه بهار

ماه رهایی یا...

1391/5/21 9:08
نویسنده : بهار
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عزیزتر از جانم...

خیلی وقته برایت ننوشته ام این را نزار سر بی مهری مادر...عزیزکم دل مادر گرفته است ،خسته است، ناامید  نسبت به پدرت ولی امیدوار به فضل خدا احساس می کنم تا دلم آرام نشود تو هم نمی آیی، تا پدرت دغدغه حضور تو را در زندگی نداشته باشد تو نمی آیی، خیلی روزها آنقدر خسته می شوم که به انتخابهایم در زندگی شک می کنم...

ماه رمضان که می آید بیشتر به تنهاییم می رسم اگر پدرت راحتم بگذارد و خودخواهیش مرا آزار ندهد می توانم از این ماه استفاده کنم ماهی که باید برای من ماه رهایی باشد ولی..شاید بعد از ماه رمضان فکرهایی برای تغییر شرایط  زندگی داشته باشیم برای من و پدرت دعا کن که هر چه به صلاح مادر و پدر و خودت هست اتفاق بیفتد، تو به خدا نزدیک تری از خدا بخواه که مادرت آرام شود وگرنه...

ندیده دوستت دارم...

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه بهار می باشد