شکوفه بهار

تولد مامان بهار...

1390/11/8 14:11
نویسنده : بهار
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام گل مامان... دیروز تولد مامانی بود (7 بهمن )ولی من آنقدر به فکر توام که تولدم برام مهم نیست، حتی دیگه از کسی توقع کادو خریدن و تبریک گفتن ندارم، ولی چرا دوست دارم تو هر چه زودتر بیایی برای تولد مامان کادو بخری ...niniweblog.com

عزیزم نگاهم به لحظه های با تو بودن می ماند به آینده ای که پیش من باشی و پاکی لبخندت را به هدیه کنی،

یاسمنم برای آمدنت نگرانم احساس میکنم دارد دیر می شود مامان داره پیر میشه بابایی داره پیر میشه و هیچی جز آمدن تو مرا و بابایی را جوان نمیکند،

                                             دلم لبخند عاشقانه ات را انتظار میکشد

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 13:11
سلام عزیزم: ممنون از اینکه بهمون سر زدی. انشالله به لطف خدا هر چه سریعتر حاجت روا بشی.... منم لینکت می کنم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه بهار می باشد