شکوفه بهار

دلنوشته مامان بهار...

1390/10/25 14:22
نویسنده : بهار
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

نفسم سلام،

چه قدر دغدغه دارم بی تو، خودم را به همه چیز مشغول کردم، چون تو نیستی...هم صدا و سیما میرم هم اصناف وهم... niniweblog.com

تصمیم گرفتم بعد از عید فقط کار خبر و مستند را ادامه بدم از پشت میز بودن خسته شدم،

بعد از آمدن تو هم که فقط مامان تو میشم، برات خوابهای رنگی زیادی دیدم عزیزم برای مامان دعا کن

تا بتونه تو کاراش بهترین باشه تا وقتی تو اومدی خاطرات خوبی برای تعریف کردن داشته باشم، از

روزهایی که تو سرما و گرما و تو حادثه های مختلف برای تهیه خبر میرفتم و همانجا هم بود که با

بابایی آشنا شدم و عاشقانه ما شروع شد.niniweblog.com

راستی گفتم بابایی، براش دعا کن امتحان های آخرین ترمش از فردا شروع میشه، انشاءلله لیسانسشو

بگیره تو کارش خیلی پیشرفت میکنه...سال دیگه تو یک پست مدیریتی خوب می بینیمش...

هم برای من دعاکن هم برای بابایی ما هم برای تو که فکر آمدنت هم برایمان قشنگ است...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
26 دی 90 9:44
سلام عزیزم ، ممنونم از اینکه به من سر زدید و نظراتتونو دادین . ان شاا... نی نی خودتونم زودتر بیاد بغلتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکوفه بهار می باشد